Detta innehåll kan endast våra medlemmar ta del av – testa helt gratis här eller logga in…

INTERVALLER:

4 minuter jobb / 1 minut vila

  • Minut 1: 10 Plyo Lunges -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 1
  • Minut 2: 10 Plyo Lunges -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 2
  • Minut 3: 10 Plyo Lunges -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 3
  • Minut 4: 10 Plyo Lunges -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 4

Vila sedan 1 minut innan du påbörjar nästa intervall:

4 minuter jobb / 1 minut vila

  • Minut 1: 8 In & out squats -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 1
  • Minut 2: 8 In & out squats -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 2
  • Minut 3: 8 In & out squats -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 3
  • Minut 4: 8 In & out squats -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 4

Vila sedan 1 minut innan du påbörjar nästa intervall:

4 minuter jobb / 1 minut vila

  • Minut 1: 6 Floor thrusters -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 1
  • Minut 2: 6 Floor thrusters -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 2
  • Minut 3: 6 Floor thrusters -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 3
  • Minut 4: 6 Floor thrusters -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 4

Vila sedan 1 minut innan du påbörjar nästa intervall:

4 minuter jobb / 1 minut vila

  • Minut 1: 4 Tuck burpees -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 1
  • Minut 2: 4 Tuck burpees -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 2
  • Minut 3: 4 Tuck burpees -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 3
  • Minut 4: 4 Tuck burpees -> Spring sedan så snabbt/långt du hinner på den tiden som är kvar av minut 4

Hur gör jag: Jo gör angivet repetitioner på angiven minut, resten av tiden på den minuten springer du, innan nästa minut påbörjas med likadant upplägg.

Plyo Lunges